Täältä löydät vastauksen suureen osaan kysymyksiä – tänne keräämme kaikki sellaiset meille tulleet kysymykset, joiden uskomme auttavan asiakkaitamme hänen asioidessaan verkkokaupassamme..
Kysy siis meiltä, niin vastaamme ja laitamme kysymyksen ja vastauksen muidenkin nähtäväksi.
Kysymykset verkkokaupan toiminnasta
Voiko tavaraa noutaa kuin kaupasta?
Meillä ei ole myymälöitä. Nouto tapahtuu siten, että tilaamme tilatut tuotteet asiakastamme varten yhteistyökumppanillemme noutoa varten. Tavaraa on harvoin noutopisteiden varastossa ja noutopisteessä ei voi maksaa. Siksi nouto on tilattava aivan samoin, kuin toimituksetkin etukäteen. Nouto-ohjeet annamme maksun saapumisen jälkeen.
Voiko noutaa lauantaisin?
Nouto on mahdollinen arkisin virka-aikaan. Tuo virka-aika vaihtelee tuotteesta ja paikasta riippuen.
Miten toimitus tapahtuu?
Toimitustapa vaihtelee tuotteittain; pienillä tuotteilla, monilla hanamerkeillä ja joskus muillakin toimitus tapahtuu postitse lähimpään postitoimipaikkaan. Joillain valmistajilla tai maahantuojilla toimitus tapahtuu lähimpään Matkahuollon pisteeseen. Yleisin toimitustapa on kotiin ulko-ovelle virka-aikaan. Kuljettaja on yksin eikä siksi pysty/ehdi tuomaan tuotteita ulko-ovea pidemmälle, jolloin asiakkaan tulisi järjestää joku ottamaan lähetystä vastaan..
Minkälainen takuu tuotteilla on?
Kaikilla myymillämme tuotteilla on normaali tehdastakuu.
Tuotteista on ilmoitettuna sekä ohjehinta että nettohinta – kummalla kuluttaja voi ostaa? Onko hinnoissa arvonlisävero?
Ohjehinta on valmistajan listahinta. Nettohinta on se hinta, jolla me myymme kuluttajille (ja yrityksille ja yhteisöillekin). Nettohinta sisältää arvonlisäveron.
Kun pyysin tarjousta, olivat tarjouksen hinnat samat kuin nettisivuilla – miksi pyytää tarjousta?
Kaikki tuotteemme ovat jo alkuaan tarjoushinnoiteltuja. Tarjouskysely on tarkoitettu niille tuotteille, joita ei sivuiltamme löydy (tuotevalikoimamme on huomattavasti sivuilla esitettyä suurempi). Tarjouksessa kerromme myös toimituskulut, noutomahdollisuuden ja toimitusajan.